Coşul meu

Mini Coş

Retur

Termeni si conditii pentru returnarea produselor

 

Poltergeist SRL (Euroinstal) respecta prevederile ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorului dreptul de retur al produselor, in termen de 14 zile calendaristice, achizitionate de pe site-ul www.euro-instal.ro. 

Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:

a - Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Poltergeist SRL

b - Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: in cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati coletul, chiar la momentul primirii coletului, prin mentionarea acestui lucru pe documentul de transport , va rugam sa verificati integritatea coletului la livrare. In acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi.

c - Fara a aduce atingere celor de mai sus, dreptul de retur trebuie exercitat de catre consumator in termen de 14 zile de la momentul la care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor, fara ca acesta sa fie nevoit sa justifice decizia sa.

 

1. Obligaţiile ce revin clientului 

Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.

Adresa coletului unde se va trimite returul: Str. Ovidiu Cotrus nr.24, cod postal 300514, Timisoara, Poltergeist SRL (Euroinstal) - Departamentul online. Clientul poate returna produsele si in cel mai apropiat magazin Euroinstal, daca acestea sunt in stare conforma. 

Instiintare retur produse: retur@euro-instal.ro

Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte: zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri, urme de lichid, sau lipsuri cantitative, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Clientul nu poate denunta unilateral contractul (nu isi poate exercita dreptul la retragere) in cazurile prevazute in art. 16 din ordonanta de urgenta 34/2014, in urmatoarele cazuri: produse la metru, tăiate, decupate; produse deteriorate si neacoperite de garanție; produse comandate pe comanda speciala.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dumneavoastra.

 

2. Obligaţiile ce revin vanzatorului

Rambursarea sumelor catre client se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat vanzatorul, de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisia de catre vanzator, folosind modalitatea de plata doar prin cont bancar.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.

 

Mentiuni speciale:

  1. Reamintim faptul ca produsele care beneficiaza de optiunea de deschidere a coletului la livrare, taxa este achitata de Euroinstal. Aveti obligatia de a verifica produsele in prezenta curierului la momentul primirii si sa solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acestea prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
  2. Rambursarea sumelor de catre Euroinstal, incasate prin OP, card bancar sau curierat, se face dupa receptionarea produselor de la client si dupa incasarea efectiva de catre Euroinstal a pretului produselor respective, adica dupa ce acesta se regaseste in conturile Euroinstal.

 

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.