Nu ai produse adăugate în lista cu dorințe.

Coşul meu

Mini Coş

Plata si livrare

Multumim pentru ca ai ales Euroinstal!

 

Variante de transport pentru primirea coletului

Livrarea produselor va fi efectuata prin Urgent Cargus. Costul transportului se adauga automat la comanda ta, iar cu cat comanda este mai mare, cu atat costul de transport este mai mic sau chiar 0.

Coletarea comenzilor se efectueaza in 24-48 ore, zile lucratoare.

Livrarea coletelor se face in 24-72 de ore, zile lucratoare. In momentul in care coletul pleaca din sediul Euroinstal vei fi notificat printr-un email cu numarul de awb.

 

Tarife de transport

Pentru livrarea comenzii prin Urgent Cargus, taxa de transport este de: 0

Modalitati de plata

Ramburs

Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului catre agentul firmei de curierat. Vei primi o chitanta pentru sumele achitate.

Pentru clientii persoane juridice, exista varianta platii bancare.

Online cu card bancar prin Netopia Payments (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)

Daca ai ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau, in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizatiile ce asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura, in primul rand, ca nicio informatie legata de cardul tau sa fie transferata sau stocata, in niciun moment al procesului, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

Informatii utile

Comenzile se pot face atat , cat si online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza in ordinea in care au fost plasate de catre clienti (indiferent ca sunt plasate telefonic sau pe euro-instal.ro).

Comenzile nu se confirma telefonic! Clientii primesc pe email (adresa de email scrisa la plasarea comenzii) statusul comenzii si cand aceasta este livrata din sediul Euroinstal.

Pentru orice modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un e-mail (comenzi@euro-instal.ro)!  Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata. Te asiguram insa faptul ca ne straduim sa nu existe astfel de probleme. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si/sau continutul unor colete se fac in momentul primirii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat si se va intocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.